Cum Platesc ?
La REUNIT.RO, vă oferim metode de plată sigure și convenabile. Puteți alege să plătiți online cu cardul, prin ordin de plată (OP) sau ramburs la livrare. Iată pașii de urmat pe platforma noastră pentru fiecare metodă de plată:
Plată Online cu Cardul prin Banca Transilvania:
-
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
-
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele Bancii Transilvania.
-
-
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca Banca Transilvania nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
-
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele reunit
Prin Ordin de Plată (OP):
- Obțineți Detaliile Bancare: După confirmarea comenzii, veți primi pe e-mail detaliile bancare ale REUNIT.RO.
- Efectuați Transferul: Folosiți detaliile bancare pentru a iniția un OP din contul dumneavoastră bancar.
- Confirmarea Plății: Trimiteți o copie a ordinului de plată la contact@reunit.ro pentru a confirma plata.
- Verificarea și Procesarea: Așteptați verificarea plății de către departamentul nostru financiar. Odată confirmată, comanda va fi procesată.
Ramburs la Livrare:
- Alegeți „Ramburs” la Finalizarea Comenzii: După ce ați selectat produsele, la secțiunea de plată, alegeți opțiunea „Plată ramburs”.
- Verificați și Confirmați Comanda: Asigurați-vă că toate detaliile sunt corecte și finalizați procesul de comandă.
- Plătiți Curierului: Veți plăti suma datorată direct curierului la momentul livrării produselor.
Notă Importantă:
-
Toate tranzacțiile sunt securizate, iar datele cardului dumneavoastră nu vor fi stocate de REUNIT.RO.
-
Asigurați-vă că aveți suficiente fonduri în cont pentru a evita declinarea plății.
- În cazul plății prin OP, comanda va fi expediată numai după confirmarea plății.
Asistență Clienti:
Pentru orice nelămuriri sau asistență legată de metodele de plată, nu ezitați să ne contactați la:
- Departament Relații Clienți: contact@reunit.ro | 0733626757
- Departament Tehnic: admin@reunit.ro | 0733626757